کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

دلتنگم
چه ساده گذشت آن دوران که صفا و صمیمیت در قلبمان موج میزد...
یارب من اشتباهی سوار شدم می خوهم پیاده شوم....
من از اولش اشتباهی بودم مرا به همان جا بازگردان...

یا زهرا بنت نبی

شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۴۵ ق.ظ

تا حالا دقت کردین مادرامون چادراشونو با دندون نگه می دارند؟؟؟
یعنی اینکه حجابشون رو براحتی بدست نیاوردند.
خون های زیادی پاش ریخته شده
پس حجابشونو با چنگ و دندون نگه میدارن
مثل فاطمه سلام الله علیها


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۸
دلتنگ مهدی(ع.کارمند)

نظرات  (۴)

با پستی به عنوان:بسلامتی!!!


بروز هستم که پیرامون همین پست شماست
۰۶ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۴۷ مائده تدینی
پاینده باشی برادرم....
یک روزی ما به اونا بد نگاه میکردیم اما امروز بیحجابان حزب اللهی ها را با چشم تحقیر مینگرند خدا لعنت کند کسانی که به اسم آزادی فحشا پروری کردند و خدا لعنت کند کسانی که به اسم عدالت بدنام کردند دین و دینداری را
سلام علیکم
وااااااااااااااااااااااااااااااقعا منم موافقم
ایشاللله که از حریم حرمت الهی مون که خدا این موهبت رو به ما خانم ها داده با عنایت مادرمون حضرت  زهرا س به خوبی محافظت کنیم
همگی در پناه مادر باشید و در کارتون موفق و سربلند به کوری چشم هر کی نمیتونه ببینه
یا زهرا س
پاسخ:
و علیکم السلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">