کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

دلتنگم
چه ساده گذشت آن دوران که صفا و صمیمیت در قلبمان موج میزد...
یارب من اشتباهی سوار شدم می خوهم پیاده شوم....
من از اولش اشتباهی بودم مرا به همان جا بازگردان...

دیگه حزب اللهی نیستم

پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۵ ب.ظ
سلام

چند وقتی میشه که می خواستم پست بذارم اما هر وقت خواستم حرکتی بزنم به خودم گفتم بذار واسه بعد...
امروز به خودم گفتم بذار اعلام کنم که «دیگه حِزبُ اللِهی نیستَم»....
شاید واسه خیلی ها مایه تعجب باشه اما حزب اللهی بودن خوب نیست.
آخه حزب اللهی که باشی باید معیوب باشی. من این عیب ها رو دوست ندارم.
چند وقته یادم دادند که حزب اللهی علاوه بر اون همه ویژه گی خوب یه ویژگی هایی هم داره که فقط واسه خودت خوبه و خودت بهشون افتخار    می کنی.
مثلا:
ــ حزب اللهی دروغ می گه!!!
ــ حزب اللهی غیبت می کنه!!!
ــ حزب اللهی تهمت می زنه!!!
ــ حزب اللهی آبروی برادر ایمانی خودش رو می بره!!!
ــ حزب اللهی به حریم شخصی دیگران تجاوز می کنه!!!
ــ حزب اللهی فقط منافع خودش رو در نظر می گیره!!!
ــ حزب اللهی سیاست حزبی رو به سیاست دینی ترجیح میده!!!
ــ حزب اللهی .....
آره همه اینا رو نوشتم تا بگم دیگه حزب اللهی نیستم...
دیگه نمی خوام به خودم دروغ بگم...
و با افتخار میگم از شما حزب اللهی نمایان آ****** متنفرم.

والسلام
15/خرداد/1393

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۵
دلتنگ مهدی(ع.کارمند)

نظرات  (۷)

۲۶ مرداد ۹۳ ، ۱۷:۴۴ کی میدونه؟؟؟
سلام برادر
به این زودی جا زدی؟؟؟!!!
این چیزا که تازگی نداره!!!!!برا همینه که آقا میگه جوان,بصیرت داشته باش!
بصیرت داشته باش تا بتونی درست رو از نادرست تشخیص بدی,روشنی رو از تاریکی,بدی رو از خوبی!!!
یه وقتایی هست تو تاریخ که میبینی کسایی برای اینکه جلوی خوبی,جلوی راستی و درستی قد علم کنن هرکاری رو کردن تا اون خوبی و راستی و ... رو خراب کنن اما خب نتونستن چون اینا تو فطرت آدمیه هیچوقت نمیشه گفت خوبی,بده!!!
برا همینه که از شیوه های جدید دارن استفاده می کنن,دارن به اسم خوبی به خوبی ضربه میزنن نمونه اش انقلابها و توطئه های مخملیه که دنیا تا دلت بخواد وجود داره.
بصیرتی که آقا ازش حرف میزنن یعنی همین,یعنی بفهمی که کی حزب اللهیه و کی داره ادای حزب اللهی ها رو در میاره!
وقتی بصیر شدی,وقتی اینا رو از هم تفکیک کردی خیلی راحت میتونی دست حزب اللهی نماها رو روکنی!!!
برادر
سرباز آقا شدن,علی اکبر آقا بودن یعنی مبارزه با همین ها که در عصر ظهور شدتش چندین برابره.
اهل شعار دادن نیستم اما برای علی اکبر شدن,برای سرباز شدن در عصر ظهور,که عصر نفاق و دورویی است حداقلش لازمه که بصیر به معنای واقعی شد نه در حد ادعا!!!
برادرم,علی اکبر(ع) زمانی توانست اربا اربایی خود را بپذیرد که به تشخیص حق از باطل به حد اعلا رسیدو بصیر شد,نه تا قبل از آن....
میدان خالی کردن در مرام ما که مولایمان علی(ع)وحسین(ع)و عباس(ع)و... است راهی ندارد
ما اهل ماندنیم در برابر هر آنچه که مولایمان ماند و البته ایستادگی کرد نه اینکه میدان را خالی کنند!!!
در پناه مولا
یا علی(ع)

۱۴ تیر ۹۳ ، ۰۲:۲۶ بانوی شیعه
خیلی قضیه بیخ پیدا کرده...

همه ما چه بخواهیم چه نخواهیم حزب اللهی هستیم.

مگه میشه ادم تو گروه خدا نباشه؟!

از روز ازل که ما مسلمان شدیم حزب اللهی هم شدیم!!!

یاعلی
دوباره هوای شیراز گرم شد موتور علی داغ شد ترموستاتش.....
بی خیال بچه...
حزب الله که اینها نیستن.
مثل اینه بگی اسلام بده.
نه یه مشت تکفیری هستن که اسم اسلام رو خراب کردن.
به هر حال ما حزب اللهی هستیم اما فازمون جداست...
پاسخ:
من به شخصه چاکرتم داداش
اوه اوه اوه
اعصابم نداریا....
پاسخ:
چاکرتیم
چه عجب از این طرفا
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۰۵ میلاد امیدوار

پس عاقل دارن میشن؟

پاسخ:
عاقل میشن؟
ها سر ...

امام(ره)فرمود:شاید دزد در کسوت روحانی در اید ولی روحانی دزد نمیشود!!!

حالا منم میگم:شاید هر بی سروپایی خودش را به حزب الهی بودن بزند اما هیچ حزب الهی بد نمیشود!

پاسخ:
ای بابا چی بگم اما بعضیا اونقدر خودشون رو حزب اللهی نشون دادن که از آقا هم حزب اللهی تر شدن به قول خودشون
چی بگم بعضی وقتا آدم به آمپر می چسبونه
۱۶ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۴۶ عمران طالع زاده
ها؟؟!!!
چی شد؟!
پاسخ:
آره داداشم یه عده اسم خودشون رو گذاشتن بچه حزب اللهی همه کاری هم می کنن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">