کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

دلتنگم
چه ساده گذشت آن دوران که صفا و صمیمیت در قلبمان موج میزد...
یارب من اشتباهی سوار شدم می خوهم پیاده شوم....
من از اولش اشتباهی بودم مرا به همان جا بازگردان...

گوش تموم ملائک آسمون....تشنه جواب عروس

دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۲۸ ب.ظ

این روز عزیز و دوست داشتنی رو به همه متاهلین عزیز تبریک میگم

واسه مجردای عالم هم آرزوی این روز شیک و دوست داشتنی و الهی رو می کنم

به قول یه بنده خدایی :دی :امید وارم از اون مراسمی که "واسه هر کسی یه بار اتفاق می افته" برای همتون پیش بیاد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۱۵
دلتنگ مهدی(ع.کارمند)

نظرات  (۴)

والا دوره اخر الزمون شده یادش بخیر زمان ما اسم زن میومد تا پس کلمون سرخ میشدیم!ولی حالا...

والله با ای نوناتون!

پاسخ:
یه روز یه بنده خدایی بود هنوز مدرک کارشناسیش رو نگرفته زد تو خط ازدواج و ......
البته کتکش رو هم خورد جدیدا این بنده خدا در حال لُغُز خوندن برای جلوگیری از ازدواج دیگران دیده شده است
یه بار یه جایی خوندم:
اینا که میگن ازدواج بده و فلان و بهرمان.... اهم ببخشید بهمان هست:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اینا دروغ میگن اینا می خوان دست زیاد نشه
سلام علیکم
به به عجب وبلاگی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خوشمان آاااااااااااااااااااااااااااااااااامد از این همه ذوق هنری و...
ایشالله که در ادامه دادن به کارتون موفق و سربلند باشی
و همگی از برکات عظیم این روز بهره لازم رو برده باشیم.
ایشالله بحق حضرت زهرا(س) و آقا امیرالمومنین،امیر دلها(ع) همه متاهل ها خوشبخت بشن و ما مجردها هم متاهل بشیم...
پاسخ:
ممنون از شما.

اقا کروه خونی من خاک کربلاست
و من به غیر شما خون نمیدهم
با سوغات فرنک برای محرم به روزم

عنوان خیلی عالی بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">