کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

دلتنگم
چه ساده گذشت آن دوران که صفا و صمیمیت در قلبمان موج میزد...
یارب من اشتباهی سوار شدم می خوهم پیاده شوم....
من از اولش اشتباهی بودم مرا به همان جا بازگردان...

اعتدال!

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۲ ب.ظ

اعتدال یعنی توی دولت تندروها و متهجرها می تونی 7سال حکومت کنی اما وقتی باد اعتدال می وزه توی کمتر از سه ماه از مدیریت برکنار میشی!!!!

به قول همسر یکی از دوستان "من عاشق این اعتدالتم"

بیخیال بابا کی به کیه!!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۳۰
دلتنگ مهدی(ع.کارمند)

نظرات  (۱)

در حدیث داریم جاهل یا افراط میکنه یا تفریط!ادعای اعتدال از جاهل بیشتر شبیه جکه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">