کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

دلتنگم
چه ساده گذشت آن دوران که صفا و صمیمیت در قلبمان موج میزد...
یارب من اشتباهی سوار شدم می خوهم پیاده شوم....
من از اولش اشتباهی بودم مرا به همان جا بازگردان...

استوانه تو خالی

دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۵۲ ب.ظ


آقای هاشمی هرگز فداکاری هایی را که برای این انقلاب انجام دادید را از یاد نخواهیم برد.

هرگز گذشت همسرتان برا پیشمرگی شما رو فراموش نمی کنیم.

اما مملکت ارث پدر هیچ کداممان که پس از آن همه کار بخواهیم سهم خواهی کنیم.

شما آن هاشمی قدیم نیستید.هاشمی که پدرا واسه ما تصویر کردن رو امروز نمی بینیم
هاشمی دیروز خودش برای خودش اقتدار داشت و اقتدارش را فی سبیل الله خرج این نظام می کرد.

اینقدر ضعیف و خوار نبود که عده ای هاشمی چی بیان به اسمت شروع به چپاول و توهین به مقدسات این نظام کنند.

اینقدر ضعیف نبود که حتی دختر بچه ای کم فهم که خود را نوه او می داند برایت سایت بزند و اقدام به نشر اراجیف کند.
هاشمی کمی به خودت بیا گذشته ات بسیار محترم اما بدان مولایمان می فرماید:"ملاک حال فعلی افراد است" خودت را با این سن و سال بازیچه و آلت دست  دیگران قرار مده.


پ ن 1: از آقای هاشمی تقاضا داریم که روز جمعه آنتن تلویزیونش رو به سمت اخبار جمهوری اسلامی بچرخونند تا حضور پرشور مردم در نماز جمعه رو مشاهده کنند.

پ.ن 2:یارو رو تو ده راه نمیدادند، سراغ خونه کدخدا رو میگرفت!!!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۵
دلتنگ مهدی(ع.کارمند)

نظرات  (۳)

سلام باافتخار لینک شدین سری به ما بزن مطالبت روهم فعلا بی اجازه تووبلاگم زدم

zendegibeheshti.blogfa.comزندگی بهشتی

پاسخ:
سلام
شما نیز با افتخار لینک شدید
سلام کاکا پیشنهاد میکنم کتاب خطر مادی شدن دین استاد اصغر طاهرزاده رو بخون!
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۱۹ دانشجوی خبرنگار
سلام. همچین ایشون رو «هاشمی» خطاب کردید که یه لحظه فکر کردم، اومدم وبلاگ یه هم دوره ای هاشمی!!!!
پاسخ:
سلام
این وسط من نه نفعی دارم نه ضرری
اگه هاشمی یا آیت الله یا عالیجناب و یا هر چیز دیگیری ایشون رو خطاب کنم بر می گرده با رابطه اش با انقلاب
البته نظر هر شخصی محترمه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">