کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

دلتنگم
چه ساده گذشت آن دوران که صفا و صمیمیت در قلبمان موج میزد...
یارب من اشتباهی سوار شدم می خوهم پیاده شوم....
من از اولش اشتباهی بودم مرا به همان جا بازگردان...

رنگ خدا....

سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۲۴ ق.ظ


می گن با هرکی دوست بشی شکل و فرم اونو می گیری

اونایی که با خدا دوست میشن ... چه زیبا شکل می گیره


پ.ن1:به کار هایمان رنگ خدایی ببخشیم.

پ.ن2:کُلُّ اَمْر ذى بال لَمْ یُذْکَرْ فیهِ اسْمُ اللهِ فَهُوَ اَبْتَرُ

«هر کار داراى اهمیّتى که بدون یاد خدا آغاز گردد، به سرانجام نمى رسد»


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۹
دلتنگ مهدی(ع.کارمند)

نظرات  (۵)

سلام

 

رنگی زیباتر از رنگ خدایی نیست

سلام
بروزم با "یک جهاد ناب از نگاه رهبرم"
التماس دعا
رنگ خدا...
اینجاس که باید بگیم:
بیا جلو! رنگی بشی...
۲۰ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۵۹ دانشجوی خبرنگار
این روزها بد جور دارید نصیحت می کنید...
پاسخ:
سلام بر شما
من کی باشم که بخوام کسی رو نصیحت کنم.
بیشتر درد و دل یا شاید وصف حال خودم باشه.
انشاءالله همه ما به راه راست هدایت بشیم.
الهی آمین...
ریشه همه مشکلات همون بی رنگ شدن خداست....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">