کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

دلتنگم
چه ساده گذشت آن دوران که صفا و صمیمیت در قلبمان موج میزد...
یارب من اشتباهی سوار شدم می خوهم پیاده شوم....
من از اولش اشتباهی بودم مرا به همان جا بازگردان...

کجایید ای شهیدان خدایی...

سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۲۵ ب.ظ


امروز صبح نوشته‌های صفحه‌ی اول روزنامه‌ها را در مقابل یک باجه‌ی روزنامه‌فروشی مرور می‌کردم. 
اولین توقعی که داشتم، بازتاب تشییع باشکوه دیروز شهدا بود؛ اما بیشتر روزنامه‌های حامی دولت جدید، توجهی به این پیشامد بزرگ الهی در پایتخت ایران اسلامی نداشتند! حتی دریغ از یک جمله... دلم گرفت و جگرم سوخت.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۲
دلتنگ مهدی(ع.کارمند)

نظرات  (۹)

سلام کاکا مطلب کدام عدالت کدام رسانه رو گذاشتم بخاطر خودت!بخونش!
پاسخ:
دمت گرم داداش ;)
و باز هم برخی مسئولین این نظام یادشان رفت که چه کسانی خون دادند تا که برخی الان مسول باشند و جفا کنند به اسلام


الهم ارزقنا توفیق شهادت فی سبیلک
پاسخ:
خدا نیاره اون روزی رو که خدا قهرش بگیره
شاید باید چوب اون انتخاب نا آگاهانه رو بخوریم
این روزها دارم داستان گرگ در لباس میش  رو تو ذهنم مرور می کنم
سلام
خنده ی صبح و شامشان حرامشان. 
پاسخ:
بی شمار باد...
عکسو گذاشتم کاکا.
دمت گرم
پاسخ:
ارادتمندم داداش
ما ارادت داریم خفن!!!
:)
التماس دعــــــا
پاسخ:
محتاجیم به دعای خیرِت داداش

حضرات سیاسی که کارهای مهمتر از پرداختن به شهدا دارید ومنطقتان این است که شهدا که جاجایی نمیروند بعدا میایم سر قبرتون با هزار گروه مارش وشونصدتا خبرنگار به صورت نمادین  یه فاتحه میخونیم وگل نثار میکنیم و الان موقع چسباندن نان پست ومقام به تنور داغ پست هست.یادتان باشد شهدا نمادین جان ندادند که نمادین بخواهند تقدیر شوند!

عامو، مخم تاب ورداشت بچه! یه چی بت میگما!!!!؟

1- جامانده از عالم!
2- عین مبهم!
3- باقیمانده!
4- دلتنگ مهدی!
5- علیرضا کارمند!

تکلیفت با خودت روشن نیستا!؟!؟
بعد میگن بچه ریشوها تعادل روانی ندارن!
پاسخ:
شرمنده محمد آقو
همین الان درستش کردم
شمام تو بحر چه جیزایی میریا

یه مطلب میزارم فقط بخاطر تو!

تازه اول زمستونه تا سیاهیش خیلی راهه!

سلام.
الآن عصر، عصر افشاگریه!!!
برا توجیه کار نکردن، باید گفت دولت قبلی گند زده. حالاحالاها نمیتونیم کاری کنیم...
پاسخ:
لعنت به اصول گرایی
لعنت به اصلاحات
و لعنت به غیرت شیخ اعتدال که این شعار مردم فریب رو پیرهن عثمون خودش کرد
اگر مرد هستید آستین هاتون رو بزنید بالا بیایید میون گود هرچه در توان دارید بزارید وسط
اونی که میگید گند زد هر چه در توان داشت گذاشت وسط 
هان ای شیخ اعتدال آیا حاضر می شوی از 8 ساعت بیشتر کار کنی؟
حرامتان باد بیت المال

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">