کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

دلتنگم
چه ساده گذشت آن دوران که صفا و صمیمیت در قلبمان موج میزد...
یارب من اشتباهی سوار شدم می خوهم پیاده شوم....
من از اولش اشتباهی بودم مرا به همان جا بازگردان...

شهریور تلخ.....

دوشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۵۶ ب.ظ

بسم رب الشهداو الصدیقین

اونروز عصر یهو دلم گرفت انگار به دلم افتاده بود مسافر داریم با اینکه طبق قوانین طرح اجازه خروج از دانشگاه رو نداشتیم اما انگار یه حسی می گفت پاشو باید بری بدرقه...

بلند شدم رفتم بالا سر عباس خواب بود صداش کردم:

_ میای بریم یه دوری بزنیم

_ بریم، تا تو آماده شی من هم لباس می پوشم

راه افتادیم سوار مترو که شدیم وسطای راه سید رضا زنگ زد انگار اونم می خواست تو مراسم بدرقه شرکت کنه،تلفنی آدرس گرفت و اومد به سمتمون

رسیدیم به ساختمون کالج. پله های رو یکی پس از دیگری طی کردیم تا به محل فراق رسیدیم طبق معمول بچه های اتحادیه با لقب ((شیرازو)) به استقبالمون اومدن

حدود ربع ساعتی نشستیم وقت رفتن شد کیفم رو برداشتم و از دفتر خارج شدیم
بین راه متوجه شدم کیفم عوض شده برگشتم کیف خودم رو برداشتم همین که پاهام رو پله ها قرار گرفت صدایی گفت: ((خداحافظ شیرازو...))

خدا نگهدار معین عزیز خوش به حالت عاقبت بخیر شدی

انشاءالله خدمت ارباب رسیدی ناله های ما رو هم به ارباب برسون

شادی روح برادر ارزشی مان فاتحه مع الصلوات

 



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۰۴
دلتنگ مهدی(ع.کارمند)

نظرات  (۶)

مرسی از توضیحات کاملتون.
من نفهمیدم چی شد؟
مرگ طبیعی بود؟
پاسخ:
آقا محمد عزیز سلام و درود بر شما
ایشون بر اثر تصادف موتور سیکلت شون با یک خودرو سمند تصادف کردند
روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد
انشاءالله
۰۹ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۱۸ دانشجوی خبرنگار
سلام جناب!
آپم...
سلام...
از شنیدن این خبر بسیار بسیار ناراحت شدم...
به همه دوستانش و همه دانشجوهای کشور تسلیت عرض می کنم...
خدایش بیامرزد...

خدایش رحمت کند...
سلام
خدا رحمتشون کنه...و روحشون شاد
یاعلی
سلام
انشاالله با شهدا و اولیا الهی محشور شن.
التماس دعـــــا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">