کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

دلتنگم
چه ساده گذشت آن دوران که صفا و صمیمیت در قلبمان موج میزد...
یارب من اشتباهی سوار شدم می خوهم پیاده شوم....
من از اولش اشتباهی بودم مرا به همان جا بازگردان...




إِنَّ اللّهَ یَأْمُرُکُمْ أَن تُؤدُّواْ الأَمَانَاتِ إِلَى أَهْلِهَا وَإِذَا حَکَمْتُم بَیْنَ النَّاسِ أَن تَحْکُمُواْ بِالْعَدْلِ
خدا به شما فرمان مى‏دهد که سپرده‏ها را به صاحبان آنها رد کنید و چون میان مردم داورى مى‏کنید به عدالت داورى کنید.
منتخب محترم مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری
برادر گرامی جناب حجت الإسلام والمسلمین آقای دکتر حاج شیخ حسن روحانی
 
سلام علیکم
 
حضور حماسی مردم بصیر ایران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب شایسته ی حضرتعالی ، انگشت تحیر را به دهان دشمنان انقلاب و ملت باقی گذاشت و دوستان را به آینده ی کشور امیدوارتر کرد.انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز ضمن تبریک مجدد این حماسه و پیروزی حضرتعالی ، نکاتی چند را خدمت تان معروض می دارد.
همان طور که مستحضرید یکی از بارزترین ویژگی های دانشجویان،"مطالبه گری"می باشد.مقام معظم رهبری نیز بارها دانشجویان را به اظهار نظر در مسائل گوناگون تشویق و تشجیع نموده اند.به گونه ای که در دیدار با دانشجویان در رمضان المبارک سال 1389 فرمودند:" در مسائلى که با سرنوشت کشور ارتباط پیدا می‌کند، حتماً تحلیل و موضع داشته باشید."
بدون شک استان فارس یکی از استان های پهناور و مهم کشور و دارای مسائل اختلافی متعدد و فراوانی است ، ضمن آنکه پتانسیل و ظرفیت های بی کرانی را نیز دارد.همچنین مرکز استان فارس یعنی شیراز نیز توسط مقام معظم رهبری ، "سومین حرم اهل بیت در سراسر ایران"نام گذاری شده است.
از سویی دیگر نیز ، فارس یکی از استان های پیشتاز در حوزه ی نیروی انسانی می باشد که تاریخ ، آن راثابت کرده و مقام معظم رهبری نیز در اردیبهشت 90 در دیدار مردم استان فارس فرمودند:" حقاً و انصافاً استان فارس و شهر شیراز یکى از قله‌هاى برجسته‌ى کشور ما و ملت ماست؛ قله‌ى برجسته‌ى نیروهاى انسانىِ ممتاز"
اما متأسفانه حداقل در چهار دولت گذشته استاندارانی بر استان فارس تحمیل شده اند که هیچکدام در حدواندازه های این استان نبوده اند و توان و اقتدار لازم را جهت حل و فصل و مدیریت مسائل این استان از خود بروز نداده اند.استانداران ناتوان،حزبی نگر،قبیله گرا،بدون سابقه مدیریتی و... متأسفانه در طول این سال ها استان فارس را از پیشرفت های در شأن این استان دور نگه داشته اند.
با پیروزی حضرتعالی و امید به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید ، بدون نام بردن از شخص خاصی از حضرتعالی تقاضامندیم یک نیروی ولایی،خدمتگزار،انقلابی،متخصص،ساده زیست،آشنا به مسائل کلان استان،دارای سابقه و توان مدیریتی جهت حل مسائل و در یک کلام یک نیروی"اعتدال گرا" را استاندار فارس نمایید.
همان طور که مستحضر می باشید نیروی بومی کارآیی بیشتری نسبت به نیروی غیربومی همسان خود دارد.اگر استانداری خارج از استان را به استان فارس می آورید ، حتماً باید کارآمد تر از همه ی عناصر استان باشد اما در شرایط مساوی حتماً استاندار بومی نسبت به غیربومی ارجح است که مقام معظم رهبری نیز در دیداری که در اوایل دهه 70 با مجمع نمایندگان استان فارس داشته اند بر این امر صحه گذاشتند که در شرایط مساوی ، مسئول بومی ارجح است.
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز ضمن آرزوی توفیق و کارآمدی برای دولت یازدهم،پیگیر مطالبات مردم استان خصوصاً در خصوص انتصاب یک استاندار قوی،ولایی،کارآمد و متخصص خواهد بود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۸
دلتنگ مهدی(ع.کارمند)

نظرات  (۲)

باسلام
میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک.
یاعلی . . .
۲۹ تیر ۹۲ ، ۱۳:۲۹ مریم اکبری
سلام
چه عنوان طولانی به روحانی دادین:حجه الاسلام والمسلمین ،حاج،شیخ ،دکتر،
چیز دیگه ای به ذهنتون نرسید اضافه اش کنید....
ان شالله یه مسئول خوب و مردمی و پابرهنه نصیب استان فارس بشه،نه یه آقازاده بی درد بی علم....
پاسخ:
لفظ دکتر از خودمون بود اما حاج شیخ حسن روحانی عین خطاب آقا به ایشون بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">