کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

دلتنگم
چه ساده گذشت آن دوران که صفا و صمیمیت در قلبمان موج میزد...
یارب من اشتباهی سوار شدم می خوهم پیاده شوم....
من از اولش اشتباهی بودم مرا به همان جا بازگردان...

یک نکته

يكشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۲۹ ب.ظ

برادر من ؛ خواهر من ؛
جدیداً دکتر احمدی نژاد شده معیار سنجش های مسخره و بی معنا ، میگن : "چون دکتر جلیلی گفتمان بسیجی و انقلابی داره پس میشه مث احمدی نژاد ، چون ژست های دکتر جلیلی مث احمدی نژاده (که اصن نیست) پس میشه آخرش مث احمدی نژاد ، چون جلیلی ساده زیسته ، پس میشه مث احمدی نژاد" این چه استدلال و استنتاج مسخره ایه؟؟؟ بصیرت یعنی اینکه ما بتونیم مسائل رو از هم تفکیک کنیم ، بین شمشیر زدن مالک اشتر با شمشیر زدن حجاج بن یوسف زمین تا آسمون فرق هست ، درسته جفتشون شمشیر میزنند !!
.
پ . ن : یکی رفت پیش شیخ انصاری (رحمة الله علیه) گفت : یه آخوندی دزدی کرده ، شیخ برافروخته شد و گفت : "نخیر ؛ یک دزد اومده آخوند شده ، نه اینکه یک آخوند دزدی کرده باشه !"
بیشتر فکر کنید ...
والعاقبة للمتقین 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۵
دلتنگ مهدی(ع.کارمند)

نظرات  (۱)

این چه حرفیه؟از تو توقع نمیره!

همون احمدی نژاد که الان سبش شده ثواب همون بود که گفتمان انقلاب رو زنده کرد تو سینه زالوهای انقلاب ایستاد فریاد انقلاب رو تو گوش جهان فریاد کرد ودر یک کلام به جماعت حزب الله حیات داد!گوش به دهن اقا باشه نه سایتهای زر وزور وصاحبان قدرت!

پاسخ:
جواب رو خصوصی ارسال خواهم کرد انشاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">