کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

دلتنگم
چه ساده گذشت آن دوران که صفا و صمیمیت در قلبمان موج میزد...
یارب من اشتباهی سوار شدم می خوهم پیاده شوم....
من از اولش اشتباهی بودم مرا به همان جا بازگردان...

اللهم عجل لولیک الفرج

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۲۴ ق.ظ

مادر سادات سلام علیک

حالا می فهمم دلیل اون همه اسرار برای پنهون کاری ها چی بود.

حالا می فهمم یه عده نا پاک زاده حتی از پیکر مطهر شما هم می ترسن.

ولی خوب از یه طرف هم خوشحالم که مرید کسانی هستم که حتی پیکر مطهرشون هم واسه دشمنشون ایجاد وحشت می کنه.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۴
دلتنگ مهدی(ع.کارمند)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">