کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

دلتنگم
چه ساده گذشت آن دوران که صفا و صمیمیت در قلبمان موج میزد...
یارب من اشتباهی سوار شدم می خوهم پیاده شوم....
من از اولش اشتباهی بودم مرا به همان جا بازگردان...

یک جهاد الهی

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۵۴ ب.ظ

اینجا سرزمین واژه های وارونه است:

که "گنج" مشود "جنگ"

درمان    "نامرد"

قه قه    "هق هق"

آقا جان یا ابن الحسن

دلم "آرامش" وارونه می خواهد:

دلم "ش م ا ر ا" می خواهد...


عنایت ویژه بانوی دو عالم به یک جامانده از عالم


دریافت



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۱
دلتنگ مهدی(ع.کارمند)

نظرات  (۵)

سلام .ان شالله که حالتون خوبه
خیلی ممنونم که به من سرزدین و معذرت میخوام که دیر شد....چند وقتی نشد وب رو اپ کنم
ان شاالله منتظرتون هستم
موفق باشین
خدانگهدار
اللهم عجل لولیک الفرج
۰۴ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۲۶ بانوی شیعه
بسیار زیبا!
عالی
۰۴ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۴۱ کی می دونه؟؟؟
سلام علیکم
عااااااااااااااااااااااااااااااالی بود
انشالله همگی در پناه مادر باشیم.
یا زهرا س
اللهم عجل لولیک الفرج
بیست بیستی!
پاسخ:
چاکرتیم
ولی " آقا " را از هر سمتی بخوانی " آقــــا " است...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">