کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

دلتنگم
چه ساده گذشت آن دوران که صفا و صمیمیت در قلبمان موج میزد...
یارب من اشتباهی سوار شدم می خوهم پیاده شوم....
من از اولش اشتباهی بودم مرا به همان جا بازگردان...

یه سوال

جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۲، ۰۶:۲۷ ب.ظ

اصلا یه سوالی عجیب ذهنم رو درگیر کرده

آشیخ حسن توی گزارشش گفت دولت مهرورزی تو 8 سال تنها 30% از تعهداتی رو که تو سفرهای استانی داده بود رو انجام داد!!!

و ما واسه انجامش 200 سال زمان نیاز داریم....

آیا ایشون داشت خود زنی می کرد؟آیا؟

ینی دولت مهرورزی کار 100 ساله رو تو 8 سال انجام داد؟؟؟؟!!!!

ایول بابا این که خیلی خوبه

خدایا خودت هممون رو شِفای عاجل عنایت بفرما!!!!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۰۸
دلتنگ مهدی(ع.کارمند)

نظرات  (۶)

۰۲ بهمن ۹۲ ، ۰۹:۰۶ عبدالرحمن
سلام علیکم.
------------
احسنت .

خیلی جالب بود مقدمه صغری کبری و نتیجه .

عالی بود
۲۷ آذر ۹۲ ، ۱۴:۰۳ پایگاه خبری تحلیلی استان فارس
تشنج افرینی جدید اصلاح طلبان در استان
سلام بروبچ شرمنده برا فوق رفتم تو لک ایشالله بعد ازون در خذمتیم!(لازم به ذکر است بنده معتکف خونه پدرزن شدم اونجام اینتر نت نداره!)
۲۱ آذر ۹۲ ، ۱۲:۳۷ پایگاه خبری تحلیلی استان فارس
اصلاح طلبان چه برنامه ای برای سازمان تامین اجتماعی استان دارند؟
اگر تا به حال آتشی روشن کرده باشی میدانی

هیزم های بـــزرگـــ

به راحتی شعله ور نــمی شوند.

آنها را با هیزم های【 کوچک و ریــز 】شعله ور می کنند...



┙◄ گناهان بـــــزرگــــــــ هم، با گناهان کوچک شروع میشوند ...

حواسمان باشد

که شعــــــله میکشند نـاگهــان...

به روزم...
اینجاست که میگه
عدو شود سبب خیر اگر خدا بخواهد.بعله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">