کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

دلتنگم
چه ساده گذشت آن دوران که صفا و صمیمیت در قلبمان موج میزد...
یارب من اشتباهی سوار شدم می خوهم پیاده شوم....
من از اولش اشتباهی بودم مرا به همان جا بازگردان...

إن الله لا یحب قوم الظالمین

دوشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۴۰ ق.ظ
در خانه اگر کَس است / یک حرف بس است

آقایون بهارستان نشین

به خدا در برابر رای مردم مسئولین

والسلام علی من اتبع الهدی
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۱
دلتنگ مهدی(ع.کارمند)

نظرات  (۳)

۰۲ شهریور ۹۲ ، ۰۹:۴۲ مقتدر مظلوم
سلام علیکم ، خسته نباشید و خدا قوت

از شما درخواست می شود در اولین "فراخوان ایده های فعالان فضای مجازی به رهبر معظم انقلاب" شرکت کرده و پیشنهادات ، انتقادات و ایده های خود را در حوزه فضای مجازی را برای مقام معظم رهبری بفرستید. و با قرار دادن لوگو ما را حمایت کنید. اطلاعات بیشتر در لینک زیر:

لینک فراخوان: http://mazloum.ir/page/didar-ba-rahbari
لینک فرم ارسال ایده: http://forms.freepersian.com/action/13794
سلام
به روزم با " جای همه مادرا خالی..."
التماس دعــــــــــا
سلام و عرض ادب
اولاً: کاش تاریخ ثبت مطلب رو هم بذاری که مشخص بشه هر مطلب رو چه روزی نوشتی. (البته اگه رو خود مطلی کلیک کنی مشخص میشه، ولی چه بهتر که تو همون صفحه اول هم نشون بده)
دوماً هم: بالاخره بعد چند سال دوباره قلم بدست شدم.
وقت کردی یه سری بزن.
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">