کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

دلتنگم
چه ساده گذشت آن دوران که صفا و صمیمیت در قلبمان موج میزد...
یارب من اشتباهی سوار شدم می خوهم پیاده شوم....
من از اولش اشتباهی بودم مرا به همان جا بازگردان...

خلاصهٔ برداشت و انتظار من از احمدی نژاد

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۳ ق.ظ


این عکس خلاصه ی برداشت و انتظار من از رییس جمهور احمدی نژاد بود.

 به هیچ وجه نفی ضعفهای احمدی نژاد منظورم نیست. با وجود آنها بازهم به نظرم این عکس وصف حال دقیقی است.




منبع:نکات پرس
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۴
دلتنگ مهدی(ع.کارمند)

نظرات  (۶)

سلام
حیف احمدی نژاد!
واقعا می تونست خییل بهتر تر از اینی باشه که شد!
گفتن خوبی هاش نقاط ضعفش رو از یاد نمی  بره و اون نقاط هم نمی تونه خو بی هاشو از یاد ببره  هر چند که اکثرا در این وادی گرفتاریم و فراموشکار و بعضا مغرض!
در ضمن خوبه که کسی پیشتر از رهبرش بره(البته با اذن و اجازه)به شرطی که سمعا و طاعتا اون خیلی قوی باشه درست مثل مالک بن اشتر در جنگ صفین که از نزدیکی خیمه های معاویه برگشت چون امامش چنین خواست! اینجور جاها ان قلت آوردن  نشاید...هر چه بود گذشت...منتظرروزی ام که خاطرات احمدی نژاد چاپ بشه...بدان امید که بعضی گره های اذهان شاید در آن کتاب باز شده باشد ...فکر کنم کتاب پرفروشی بشه...دوست و نا دوست م یخرندش...!!!...منتظرم تا روزگار گذر کند و رئیس جمهور ها بیایند و بروند و آ«گاه دوباره احمدی نژاد تعریف شود که چگونه بوده است ...
به هرحال عکس زیبایی است...ممنون
پاسخ:
سلام و درود بر شما برادر بزرگوار
فرمایش شما رو در کامنت قبل به برادر شهیری عرض کردم (پیرامون جلو زدن از رهبری)
انشاءالله موفق باشید
۱۹ مرداد ۹۲ ، ۲۲:۴۳ دانشجوی خبرنگار
یاد احمدی نژاد عزیز بخیر...(البته ایشون همچنان به حیات سیاسی خودشون ادامه خواهند داد)
راستی نماز عید فطر رو هم نشسته خوندن ایشون...
این مطلب پایینی هم جالب بود...
داریم یه نشریه می زنیم... شما هم که تشریف میارید دیگه؟؟!!
به نظرم آقای احمدی نژاد از رجایی هم مظلوم تر بود... نه اینکه زیادی به ایشون علاقه داشته باشم... همه باهاش بد بودن... چی بگم؟؟؟
سلام یادم رفت... سلام.
پاسخ:
سلام و درود بر شما خواهر بزرگوار

انشاءالله در خدمتم
در آینده بیشتر هماهنگ می کنیم
موفق باشید
سلام
عزیزم خب اینجوری نبود دیگه
واقعا این جوری نبود 
و این تمام مشکل من با احمدی نژاد هست اتفاقا
پاسخ:
سلام بر برادر بزرگوارم
من منکر اشتباهات احمدی نژاد نیستم چون انسان ممکن الخطا است اما:
گاهی ما میریم پشت سر آقا می ایستیم و کلا منتظر می مونیم تا کلام آقا رو تکرار کنیم خوب البته این خوبه اما کافی نیست
اما به نظرم احمدی نژاد کسی بود که به آقا می گفت شما اینجا باشید تا من جلو برم و از دور مرا نظاره گر باشید و اشکالات مرا اصلاح کنید


پ.ن:گفتنش بد نیست:
یادم به داستان (اگه اشتباه نکنم )شیخ مفید افتاد که زمانی که متوجه شدند که حکم اشتباهی دادن و امام زمان اون رو اصلاح کردن تصمیم می گیرن دیگه فتوا ندن اما خضرت حجت به ایشون می فرمایند شما به کار خود مشغول باشید ما اشتباهات شما را اصلاح می کنیم(عین عبارات را خاطر نداشتم نقل به مضمون کردم موفق باشی یا حق
سلام
ولایت یعنی جاپای ولی یعنی نه کمی اینورتر و نه کمی انورتر.

به ما سر بزن.
یا حق

سلام کاکا هیچی ولش کن...

دیگه اینقدر پرم از بغض کینه وحسرت واه که دیگه دست ودلم به نوشتن نمیره بیخیال دمت گرم

باسلام

از اصول نماز جماعت همینه که افعال نماز رو بلافاصه بعد از امام جماعت بجا بیاری، نه زودتر و نه دیرتر

و از احکام ولایت پذیری هم همین است.

آنچه امام گفت "سمعا و طاعتا . . ."

التماس دعا

یاعلی . . .

پاسخ:
دقیقا
این نشون از ولایت پذیری دکتر داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">