کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

دلتنگم
چه ساده گذشت آن دوران که صفا و صمیمیت در قلبمان موج میزد...
یارب من اشتباهی سوار شدم می خوهم پیاده شوم....
من از اولش اشتباهی بودم مرا به همان جا بازگردان...

آخه من به این جوجه ها چی بگم

چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۵ ق.ظ


رئیس پلیس دبی گفت اگر امارات خواهان جنگ با ایران باشد، همه چیز را به آتش خواهد کشید!

"ضاحی خلفان" رئیس پلیس دبی با انتشار متنی در سایت شبکه اجتماعی توئیتر گفت: اگر امارات به دنبال جنگ بود، تر و خشک و همه چیز سه جزیره را باهم می سوزاند ولی ما به دنبال راه حل های مسالمت آمیز با هر همسایه ای هستیم!

.............پ .ن

من موندم امریکا هم مثل شما فکر می کنه یا شما مثل امریکا فکر می کنید

به این فکر میکنم اگه هر ایرانی فقط یه سطل آب بریزه تو امارات این کشور سیل خروشان می بره

آقای رئیس پلیس دبی خواستم در جریان باشی!! به عمر مبارک کشورتون چیزی نمونده

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۶
دلتنگ مهدی(ع.کارمند)

نظرات  (۲)

۲۸ تیر ۹۲ ، ۲۲:۵۱ دانشجوی خبرنگار
تائید می کنم اساسی...
بهتراِ که ما مواظب خودمون باشیم!!!!!!!!
کشور پهناور دبی با مردمی سلحشور و جنگاور، می تواند خطری برای ما باشد!!!!!!!!!!!
کشوری کهن و مردمی که سالیان خون به دلشان آمده... جنگیده اند...
خدا به کشوری که دبی به آن خشم گرفته، رحم کند
اللهم احفظنا من خشم دبی!!!!! 
اللهم احفظنا من خشم چاقالوهای دبی!!!!

پاسخ:
انگار یادشون رفته خودشون رو بزور از بَرِ ما کندن
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۹:۵۰ مریم اکبری
خواستن یه حرفی زده باشند
توهم زدن بندگون خدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">