کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

دلتنگم
چه ساده گذشت آن دوران که صفا و صمیمیت در قلبمان موج میزد...
یارب من اشتباهی سوار شدم می خوهم پیاده شوم....
من از اولش اشتباهی بودم مرا به همان جا بازگردان...

اسطوره من

يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۰۳ ق.ظ



محمود احمدی نژاد اسطوره تاریخ میشه

خدایی بیاید کدورتا رو کنار بذاریم،

واسه زحمتایی که کشید

مو های سیاهی که سفید شد تو این 8 سال...

برا محاسنی که سفید شد تو این 2 دوره....

برا روزهایی که 4 ساعت بیشتر استراحت نمی کرد....

برا فریادهایی که برا ایران جلو بیگانه ها می زد...

برا تحقیرایی که تو سازمان ملل به خاطر ایرانی بودنش شد ....

برا خرابکاریهایی که دیگران می کردن و به حساب این در می یومد

بعد از 20 سال اولین رئیس جمهوری بود که هیچگونه فساد مالی نداشت و از مردم دزدی نکرد. اگه می کرد امثال بوووووق عین بمب همه جا می ترکوندن خبراشو!

اونقدرا نمیگذره که محمودمون برای همیشه به عنوان مردی بزرگ در تاریخ ثبت میشه.

تحریم ها علت بدنامیش شد ولی تقصیر اون نبود. جناب روحانی این میدون مال تو ببینم می تونی تحریم ها رو برداری ؟؟!!!

و مردم سرزمین من همچنان در خوابند، انگار نه انگار 8 سال پیش به خاطر کار های هاشمی به احمدی نژاد پناه آوردند و حالا دوباره به هاشمی پناه می برند !!!

قصه انتخاب مردم من قصه ای تکراریست، انتخابی از روی احساس، انتخابی بدون اندیشه

چه ساده لوحانه عده ای از عالی شدن روابط بین ایران و آمریکا و برداشته شدن تمامی مشکلات صحبت می کنند !!!

هم وطن منتظر باش. دزدان داخلی دوباره بیدار شدند!

محمود جان برو دیگر بخواب و چشم هایت را به جیب های پر و شکم های فربه این جماعت ببند.

محمود جان منتظر چرخه انتخاب مردم باش ... !

تو 4 سال دیگر باز هم عزیز می شوی !!××!!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۶
دلتنگ مهدی(ع.کارمند)

نظرات  (۹)

یه ذره با دانشجوی خبرنگار موافقم! نباید کسی رو لعنت کنیم ... مخصوصا این که یه روزگاری واسه این انقلاب زحمت کشیده...
اما یه ذره هم باهاشون مخالفم! آقای رفسنجانی سر بچه هاش انحراف پیدا کرد ... ما که نامه بدون سلام و والسلام آقای هاشمی رو به یاد داریم که در دوران فتنه 88 برای رهبری نوشته بود..! 
به نظر من آقای هاشمی بیش از حد مصلحت اندیشه و سر همین گاهی حق رو ضایع می کنه ...!

اگر منظورتان بدون رتوش است که آن را شخم زدیم ولی باز هم جواب نداد!

۰۵ تیر ۹۲ ، ۱۷:۴۳ دانشجوی خبرنگار
من به آقای امیرحسین پیام دادم نه آقای مدیر وبلاگ که ایشون پاسخ دادند!!!
پاسخ:
بنده در حد بضاعت خود جواب دادم 
انشاءالله آقای امیر حسین بیان و پاسختون رو بدن
۰۵ تیر ۹۲ ، ۱۷:۱۵ دانشجوی خبرنگار
سلام به یکی دو نفر از دوستان
عذرخواهی می کنم...تصور نمی فرمایید که کمی شبیه بی سوادها و بی فرهنگ ها صحبت می فرمایید؟؟؟
دوستان!!! چهار تا دانشجوی با فرهنگ و باسواد که دور هم جمع نمی شن برا یلعنت فرستادن به چهار تا بزرگتر!!!
آقای امیرحسین می فرمایند که خدا بزرگتری را لعنت کند، بعذ آقای مدیر وبلاگ به چه بلندبالایی می نویسد: انشاالله...!!!
برادرای من! این حرکات بیشتر شبیه این هست که...... بگذریم...
یه وبلاگ زدم که شاید انتقالش بدم به blog خوشحال میشم که بعدها سر بزنید.
بازم توصیه میکنم که حد و حدود رو رعایت کنید...چهار روز دیگه به این تندروی هاتون می خندید!!!
یا علی...
پاسخ:
دوست عزیز باید توجه داشته باشیم بعضی از آقایون و آقا زاده ها هستند که متاسفانه تا قدرت رو به اونها ندی خدمت نمی کنند  و باج قدرت هست که می تونه خون مردم رو که تو شیشه کردن رها کنه
متاسفم واسه این آقایون

سلام،خیلی ها خیلی چیزا در مورد احمدی نژاد میگن،و چون ثابت نشده بنده هیچ حرفی نمیزنم و باور هم نمیکنم،ولی چیزی که باعث گلگی بنده از محمود احمدی نژاد شد برخی تغییر رفتار های ایشان شد،بنده در وبلاگم یه مطلبی رو در مورد فسق نوشتم اگر وقت داشتید بخونید ...طبق آیات و روایات معنی فسق گفته میشه و مصادیق آن و وجوب شک کردن در کلام فاسق اثبات میشه...
حالا مثالی عرض میکنم...چرا اموال بیت المال ....ضرورت جشن استقبال از نوروز چه بود و اگر هم لازم بود ،معنی رقص در مقابل ریئس جمهور شیعه چه بود،طبق فتوای همه ی مراجع رقص مرد برای مرد حرام است...چه معنی دارد که پول بیت المال خرج فلان بازیگری شود که نه به اسلام اعتقاد درست و حسابی دارد و نه به انقلاب...معنی یه کلاسور سکه به این و آن دادن در حالی که در برخی موارد همین افراد ضد نظام و اسلام عمل کرده اند چیست...
معنی جشن هایی تجملاتی که به فلان چیز پذیرایی میشود و فلان کسک هدیه ی چند ده ملیونی میگیرد....همه ی این موارد به کنار....نسبت رجعت به یک مسیحی(که صراحتا در قران به دلیل اعتقاد به این که میح پسر خداست لعن شده اند...لعنت الله علیهم...)نابخشودنی و ظلم به اعتقادات شیعه است....
اما با این حال احمدی نژاد مومن است و شاسد اگر بنده و خیلی از من بزرگتر هم به جای ایشان بودند از بد تر میبودیم...ولی به این دلایلی که عرض کردم،فقط دلم برای او تنگ میشود ولی از او حمایت یا به حال او غبطه نمیخورم...والسلام
پاسخ:
ببینید دوست عزیز در جواب فرمایشات شما به چند جمله مختصر اکتفا می کنم و قصد اطاله کلام ندارم
1-از 14 معصوم فقط مولانا مقتدانا حجت ابن الحسن العسکری برای بشر باقی مانده
2-برای مشاهده و مقایسه آثار و خدمات دکتر احمدی نژاد می تونید یه سری به وبلاگ آقای عباسیان بزنید اونجا کامل تر نوشته شده
در پناه حق باشید
۰۴ تیر ۹۲ ، ۲۱:۰۸ دانشجوی خبرنگار به آقای امیرحسین
سلام..
به نظر شما درست هست که آیت الله هاشمی رو به این صورت خطاب کنید؟؟
به گونه ای صحبت کردید که انگار اسناد و مدارک در اختیار دارید یا مثلا متصل به چهار تا بزرگ مملکت هستید و اونا براتون ثابت کردند یا اینکه با جناب هاشمی نشست و برخاست دارید؟؟؟!!!
تا از چیزی مطمئن نیستید، صحبت نفرمایید...
مطمئنا هنگامی که ایشون توی زندان های پهلوی برای این آب و خاک به سر می بردند، شما اصلا به دنیا نیامده بودید!!!
بهتر به چهره های انقلاب احترام بذاریم...
پاسخ:
ملاک وضعیت فعلی افراد است...
امام خامنه ای
۲۶ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۲۱ مریم اکبری
سلام
تا فتح خرمشهر!!!!!!!!!!
از مناظره ها به بعد دلم برا احمدی نژاد تنگ شد...

من فکر می کنم هر چی بوده زیر سر هاشمی و باندش بوده.چطور تاکاندیدا شد همه قیمت ها اومد پایین؟هاشمی و باندش تمام تلاششون رو کردن که این دولت رو بی ارزش نشون بدن.خدا لعنتشون کنه.
پاسخ:
انـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاءالــــــــــــــــــــــــــــــلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
با مطلب چرا روحانی؟ بروزم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">