کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

کهنه یادداشت های یک جا مانده از عالم

دلتنگم
چه ساده گذشت آن دوران که صفا و صمیمیت در قلبمان موج میزد...
یارب من اشتباهی سوار شدم می خوهم پیاده شوم....
من از اولش اشتباهی بودم مرا به همان جا بازگردان...

شاید کمی فکر...

سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۷ ب.ظ

خیلی از دوستان در تخریب یکی از کاندیدا ها می گن فلانی بی برنامه و .... هست و آرمانگرایی داره و فقط مدینه فاضله رو شرح میده

اما 4 تا وعده رو پیش رومون داریم قضاوت با خودتون هست که کدوم یکی آرمانگرا هست کدوم یکی نیست

قالیباف: دو ساله همه مشکلات را حل می کنم!
رضایی: شش ماهه اقتصاد را می سازم!
ولایتی: برای ساماندهی معیشت 100 روز فرصت می خواهم!
جلیلی: برای اصلاح اقتصادی تلاش می کنم ساختارهای اجرایی و برنامه ریزی را تغییر دهم

حالا کدوم آرمانگرا و تخیلی و شعاری فکر می کنند؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۷
دلتنگ مهدی(ع.کارمند)

نظرات  (۱)

۱۶ خرداد ۹۲ ، ۰۸:۵۷ مریم اکبری
سلام

متاسفانه برخیا همه چیو قاطی کردن....
از یه صحبت کوچولو میشه فهمید کی چه کاره ست؟
یاعلی
پاسخ:
سلام میشه بفرمایید کیا چیو با چی قاطی کردن؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">